20081119

Onsdag.

Det kan vara så att jag sov bort hela förmiddagen idag också.
Bra Mikaela!

Sen skulle det kunna vara så att jag ogillar det blöta som skänks från ovan.

På jobbet igår var det dött som i graven.
Känns som om jag måste åka och införskaffa mig någon ny spännande bok att fördriva tiden med.
Dock kom Rahat (en gammal Balticare) förbi och tjatade i någon timme.
Han avslöjade att jag kunde få börja träffa bartendern/servitören där om jag ville.
Jag passade!


Idag känner jag att lite av min negativitet är borta, men bara lite.

Fick några spännande mail av mamma imorse som jag ska ta tag i nu.
Dom skulle kunna liva upp min vardag. Tjoho!



Kommentarer
Postat av: MissBartender

Jag vill veta om spännnande mejl! :)

2008-11-20 @ 01:38:19
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0