Magaluf, dag... 44, tror jag.

Jahapp, då har vi haft ytterligare några dagar med regn och dåligt väder här nere.
Det suger vill jag lova.
Planen är nästan varje kväll att ställa klockan för att gå upp och lägga sig och steka på beachen dagen därpå. Men alltid vaknar man och tittar ut och möts av regn eller moln. Bara att sova vidare lite till...

Idag gick vi upp vid halv två, gjorde oss klara och gick till E4.an, och här lär jag väl sitta nu tills jag börjar jobba.

Igår var det partaj. Kontrollerad kväll som omväxling.
Jag minns hela kvällen och var inte råfull!
Så ja! Mera sånt.

Kvällen började med att jag, Emelie och Marica gick och käkade på Godfather's.
Sjukt gott som vanligt.
Stannade kvar lite efteråt och tur var väl det, enligt Sylvia.
Dom kom från tidningen och hela vår crew skulle fotas.
Niiice!

Efter det gick jag hem, det var ju min lediga dag.
Men det var ju lagom kul att vara hemma själv.
Kollade lite på film och sov.
Vid ett-tiden kom Marica och Emelie hem och vi pimplade lite Smirnoff och gjorde oss klara för ferre.
Ut gick vi vid två.

Gjöken var första stoppet, där tog jag årets första Kalas!
Jag har inte pimplat Kalas sen förra året på Gjöken.
Och gud vad jag pimplade Kalas där förra året.
Tro mig, det är bara på Gjöken kalasen är som godast.
Dock ingen riktig kalas, made by the kalas-master!
Kommer sakna det. Hahaha!

Men iaf, efter Gjöken gick vi till Casablanca.
Shot, på shot, på shot.
Klockan halv 4 gick vi till Viking en sväng och sen avslutade vi med dans på beachcluben.

Och sen mina vänner, lyssna på detta...
Sen gick Marica, jag och Emelie, vi alla tre, hem TILLSAMMANS!
HEM, tillsammans.
Det har ALDRIG hänt förr.
Kuuuuung!


     

                                          




Vi snakkes Amigos.
Kos, klem och kjaerlighet


Kommentarer
Postat av: Emelie

Galet varje kväll sa jag ;)

Lika bra att passa på!!! Men lagom är bäst.. då är vi som bäst! hahahaha!



Nu kööööööööööör vi! ;)

2008-05-28 @ 17:58:24
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0