Dag sjuttio milarder, Magaluf!

Då var det ett tag sen man bloggade då...

Vad har hänt?
Eller rättare sagt vad har INTE hänt.

I onsdags var det partaj på 110%.
Vi var ute en sväng med José, jag, Emelie och Marica.
Fulla!
Vi fixade, eller José fixade så vi fick vårat workerscard. Niiice!
VI tjejer festade och gick hem tillsammans, jag däckade i min säng

     

  

Så har vi torsdag.
Jag och Marica gick till City Lights efter jobbet och började köra.
GALET!
Efter x antal Jägerbombs (aka Jägerbomb bomb bomb) spårade det.
Jag minns inte nått.
Men fick återberättat av F, bartendern på Casablanca, som var förvånad över att jag levde dagen efter, att jag hade somnat på min drink på bardisken på Casa. Ellinor hade fått mata mig med vatten och J, den andre bartendern hade stått utanför Casa och gett mig vägbeskrivning hem. Hittar inte hem från Casa, då är man full.

Igår var det utgång igen. Jag var "lugn".
Pirat-tema på beachen.
Jag, Marica och Emelie bestämde oss sju imorse, fulla som vi var att det skulle sitta fint kmed natt-mat.
Så upp till Casa-grillen och bräkte fläskfilé, mixed grill och kyckling klockan 7 på möra!
Stadig frulle!

Nu sitter vi på E4.an som vanligt och chillar.
Ska jobba om 20 minuter.
Lugnt ikväll, öppnar imorn.

     




Vi snakkes!

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0