Super-piller!

Jo men så att...
Nej!
Det blir inte bättre med min hosta.

Igår efter jobbet gick jag och Marica med José till Poco Loco.
Ägaren där är spansk/svensk och vän till José.
Han skrev upp namnet på ett par piller jag ska gå och köpa idag.
Zitromax hette dom.
Fixar tydligen allt från halsont, förkylning till magaluf-influensa.

Tre piller, tre dagar, rensar kroppen från ALLT!
OM man håller sig borta från alkoholen så länge.
Så det är väl bara att göra så.
Kan jag behöva ändå.
Har lyckats hålla mig nykter två kvällar nu... höll jag på att säga.
Det känns så, men det är visst bara en.
Men fler blir det nu.

Idag mina vänner är det fint väder här. Äntligen.
Har stekt lite på stranden med Marica och Emelie.
Lämande dom där, gick hem och duschade och vandrade vidare till... E4.an!
Ovanligt?! =)
Mysigt här.

Igår kom dricksen... 300 Euro kom precis som på beställning.
Niiiice!!

Nu ska jag käka färdigt min Dagens, pannbiff och potatismos.
Efter det vidare in på Apoteket, sen jobb.

Jag är lei på o jobbe =)

image444
En utav "soptunne-katterna"


Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska verkligen fortsätta simma :) hem ska jag INTE! Haha!

2008-05-21 @ 18:30:46
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0