Porto Pi

Goddagens, goddagens!

Imorse vaknade jag klockan tolv, när Marica kom hem.
Min idé var då att gå och steka lite på beachen, TROTS att jag sovit jätteoroligt inatt thanks to a very drunk amigo, Emelie. Jag tror hon kom hem minst tre ggr inatt och "smög" lika bra som Seth i OC.

Det blev inget steka på beachen.
Vi öppnade ytterdörren och möttes av en molnig himmel.
Ny plan....
Vi går till E4.an och surfar fram till det att grupp 3 på Barskolan har sin drinktävling.
Hade velat sitta i juryn idag men det går inte.
Tack vare mina "bli-frisk-tabletter" får jag ju inte dricka en droppe alkohol.

Igår sötisar var jag varken på beachen, E4.an eller kvar i sängen.
Vi var i Porto Pi, Palma.
Det var sååå nice att komma iväg ifrån Magaluf lite och kika.
Träffa annat folk än dom som bara är här, se annat än Maggans gator.
Kalas!

Väl på jobbet sen var det lungt som i graven.
Eller det var väl en timme eller så som var stressigt. Men that was it.
Fotboll på tv.
Jag gjorde en variant av 24-karat till mig och Joe.
Dom uppskattas på jobbet vill jag lova =)
Alla älskar Mikaelas 24-karat!
Jag tror Mamsen hemma saknar min riktiga 24-karat, visst?! =)


Jag,Emelie och Linda


Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hmmm, Seth och jag är KUNG :P

2008-05-23 @ 15:37:21
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0