Ny nattklubb i Magaluf

Idag är dagen då det smäller.

Hör ni vad jag säger?
Premiär ikväll för nya skandinaviska nattklubben.
Och inte vilken nattklubb som helst, utan....

image404

Ööööööös, sa jag!

Det kommer bli ett sånt sjukt jävla drag, hoppas vi på iaf.
Från klockan 22-06 är det öppet.
Sköööönt att slippa dom andra sletna "efter-haken".


Jag bröt mitt löfte till mig själv igår, kvällen avslutades med en snabb visit på Honeys.
Jag är keff!


Annars hände inte allt för mycket igår. Rätt soft kväll.

Jag slutade ett, vi gick till Grabbarnas och tog en drink på Happy Hour.
Gick vidare till Treo, där var det alldeles för mycket folk. Tog istället E4:an, schysst drag... Inte.
Det var sådär igår.

Traskade till Beach club'n där några killar hade fått i uppgift att vakta stället under natten då dörrarna var tvungna att vara öppna. Stället skulle vädras ur inför ikväll.
Vi hände där ett tag, drog sen vidare till GG och körde galet på dansgolvet fram till stängning.
Efter det följde jag och Linda med Emelie till Honeys.
Vi dumpade henne, köpte skrov och drog hem och jag däckade till SOS.

Älska den filmen.
"Jag heter Ole, jag har tjackat en kvart på Östermalm. Jag är svensk. Jag pysslar med reklam. Helan går, sjung hopp fadderallan.... Lej!!"


Idag har jag vart inne en sväng på jobbet också för att lära mig öppning.
Jobbar själv på söndag på dagen. Hua!
Det kommer säkert gå bra.
Måste bara lära mig alla maträtter på spanska så jag kan printa ut notan rätt ;)

Nu ska jag käka.

Vi höres amigos.

Puss och kärlek från idag 25 grader varma, soliga Magaluf!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fett ikväll! :)

2008-05-02 @ 14:23:28
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0