Nu kör vi... Inte!

Jag önskar jag kunde säga "Goddagens", men det funkar inte idag.
Skitdag so far...


Morgonen började med att jag och Emelie vandrade hem trötta och helt jävla as-packade klockan 7.
Det var sol och fåglarna kvittrade och där på magalufs gator vinglade vi oss hem.

Väl hemma möttes vi av ett gjökandes par i vardagsrummet.
Vi är i magaluf så det var väl inget konstigt med det.
Micade mackor och däckade.

Efter 3,5 timmes sömn väcktes vi av Linda som skulle åka hem och som hade fått ta emot vår hyresvärd på morgonen. Hon hotade oss med vräkning om vi inte städade.
Så det var bara att typ fortfarande full gå upp och skura golv och städa.

Hyresvärdkärringen, det här är inte Mikaela och Emelie, det här är några andra.
Fuck you, puss och kram!


Väl klara med städningen fick ta tag i norrmannen Linda lämnat kvar i hennes säng...
Hahaha!
Sämst!

Igår var en galen kväll vill jag lova.
100 x shandy, 1 x Frozen toblerone, ? x Shot.
Att man var som man var är väl inte konstigt.
Jag drog visst en bodyshot på Linda också...
BARA för att det var hennes sista kväll här så tvingade vi upp henne på bardisken.

Men enough om gårdagen, som sagt så lämnade Linda Maggan idag och imorn flyttar Marika och Rasmus in hos oss istället. Det tänker vi såklart inte tala om för hyresvärdkärringen.

Mikaela längtar aset efter att flytta!

     

     

  

Det regnar...
Sitter på E4.an, lyssnar på Gyllene Tider.
Mikaela får Sverige-längtan, hon är knäpp och behöver skjutas!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Flytta sa jag!!!

2008-05-08 @ 15:29:24
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0