Magaluf svämmar över

Hej och Hallå!

Det regnar i Magaluf.
Igår regnade det, idag regnar det, jag hatar regn!

Vi stängde tolv på jobbet igår, jag gick hem, mumsade i mig käk och sen drog vi till E4:an.
Försökte mig på att beställa en cola eller juice, inte godkänt av Johan bakom baren.
Svårövertalad som man är tog jag en shandy då.
Jag, Emelie och Marika satt där och chillade lite.
Efter ett tag drog vi vidare till beachcluben där det var dött som i graven.
Vidare till BK, köpte burgare och drog hem och glodde på film.

Jävligt nice!

Känner nästan för en lugn kväll idag också.
Blir så opeppad av regnet.

Marika och Rasmus flyttade in hos oss idag.
Lite trångt i lyan vi har nu men vi flyttar ju snart.


image419


Puss och kram från regniga Mallorca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0