Magaluf-sjukan!

Goddagens!

Idag mina vänner är det kallt i Magaluf.
Jag fryser.
Det är klart väder för shorts och linne men ändå kallt.
Och vi ska inte tala om hur kallt det är i våran lägenhet om nätterna.
Iglo!
Man vaknar och kännes sig som en isglass, en ofräsch isglass.

Men igår var det lugnt.
Efter jobbet gick vi till Tre O och tog en drink, vidare till E4.an för en cider, sen gick vi hem.
Var hemma redan vid halv 4.

Det behövde jag kanske...

Kvällen innan var spårad.

Avslutades med att jag var pruttfull och grinade ögonen ur mig på Beachcluben.

Bra jobbat Mikaela. Bra jobbat!

Vaknade förövrigt upp morgonen efter hemma i lägenheten där jag varit dom senaste kvällarna.
Däckat i Emlis säng. Inte så uppskattat av grabben. Höhö!

Så som sagt, lugnt igår, fest ikväll.
Men vi skippar bölandet.... =)


image431

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ferre men med bättre slut :P

2008-05-14 @ 16:27:02
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Rösta på min blogg (QUEENIEQUEENIE) här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2574066#kommentera - Och jag länkar till din blogg i 7 dagar?

2008-05-14 @ 16:41:27
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Sabina

A en lugn kväll skulle nog sitta fint för dig fast då helt utan sprit.
Ja kommer ner till dig i aug om du är kvar då och inte blivit bankrutt. Men mer om de i ett mail ja tänkte bomba iväg till dig senare sitter i skolan nu och väntar på att börja nästa lektion och de gör jag snart så bye bye.. TA DE LUGNT!!!! puss

2008-05-15 @ 11:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0