Magaluf, dag 41

Heeeeeej!

Jag har inget att säga idag.
Det öser ner sånt där blött snusk från himlen.
Vi sitter på E4.an och surfar lite.
Omväxling sa jag...

Jag är förrestren inne på min fjärde nyktra dag i rad nu, prestige!!!
Det är inte så lätt ska jag lova.
För att lyckas hålla sig spiknykter här nere gäller det att gå raka vägen hem från jobbet och stanna inne.
Ett kik ute på stan och du är KÖRD!

Ikväll ska jag nog ut och kika, ta en drink eller två, but that's it!

På måndag ska vi försöka ta oss till IKEA. Nu bor vi så stökigt och ruttet och bläää.
Det är omöjligt att hitta någonting när man ska ha det.
Alla kläder luktar blä och ja, HUA!

Ni får nöja er med lite bilder från Porto Pi idag.

     

     





Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gå ut och kika på våra "favoritställen" :)

2008-05-24 @ 17:26:12
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0