Magaluf, dag 35

Usch, fy och äckel!

Idag mår jag som en ruttet bananskal!
Vaknade flera gånger inatt och trodde jag skulle kvävas av min hosta.
Allt blir bara värre, rösten är pajj och hosten tar död på mig.
Annars är allt bra och jag älskar fortfarande livet här nere.

Idag kan jag gnälla på vädret förresten också. Det är mulet och kallt.
Eller jag tycker det är kallt, kanske för att jag är sjuk.
Alla andra verkar tycka det är ok. Dom går i shorts, linnen och grejer.
Hua!

Jobb om en halvtimme, är så sjukt opeppad!
Orkar inte.

Imorn är det raka vägen till läkaren som gäller.
Då är jag ledig också, ska bara slappa sen.

SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!

Och som grädde på pannkakorna så har det börjats igen...
...Knapp-ploppandet från mina byxor.
Imorse skulle jag ta på mig ett par, plopp, där åkte en knapp.
Och den andra knappen fick jag kämpa för att få igen.
Detta mina vänner på 5 veckor.
Jag måste skärpa mig. Jag blir rå-depp av detta.
Palla rulla hem till Sverige.

Suck!

image443



Vi snakkes!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fyllesviiiiiiiiiiiiin! :P

2008-05-19 @ 16:51:13
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0