Magaluf, Absint, spöregn och en pruttfull Mikaela

Mina kära läsare... Dom få ni är.

Igår var det Galet med stort G!

Jag och Marica blev lämnade för att stänga på jobbet.
Ett par satt kvar as-länge och smuttade på deras vin.
Seeegt!
Våran absint väntade...
Orka vänta tänkte vi och spetsade i smyg våran läsk med absint.

Vet inte om det var absinten som gjorde det eller om det är mina dåliga "kökskunskaper" men jag skulle servera en brownie till det sega paret. 1 minut i micron, öppnade påsen och skiten var fortfarande frusen.
In i mikron igen, 2 minuter. Öppnade micron sen och det svämmade ut rök.
Bar ut den brända brownien på bardisken och den pös rök.
Jag och Marica delade på den brända och stenhårda brownien, smakade en aning bränt. Höhö!

Äntligen fick vi stänga.

När det var klart bytte vi om och slängde upp shotsglas på baren.
Svepte absinten och sköljde ner det med WKD blue och breezer.
Klockan var strax innan två.
Palla vänta på att vi skulle dricka upp våran WKD och breezer.
Pappmuggar sa jag.

Sen racer ut i regnet med siktet på Tre O.
Där var INTE Emelie och Rasmus.
E4.an?
Nej, nej, nej.

Den enda möjliga platsen att hitta dom på då var GG.
Och jajjemen.
Helt dränkta vandrade vi in på haket.
Absint?

Det hade dom inte.
Men vi är inte dom som är dom.
Shotar med grön Chartreuse (hur det nu stavas) funkar också.

Dansa sa jag.

Vid stängning gick vi alla 4 till beachcluben.
Jag vet att det var shot efter shot efter shot där.
Men sen sviker minnen.

Några bilder i kamerarn vill säga mig att det nog var rätt skoj iaf.

Vet inte när, hur eller varför men jag dissade med inspanade ligg för en norrman.
Gick med honom hem och hoppla, där låg ett annat span och sov.
Dissade då norrmanen för mitt andra span.
Slände mig i hans säng och tyckte det var dags för honom att vakna och intressera sig för mig.
Det gick sådär, lagom dåligt, inte alls!

Haha, det slutade med att jag gick därifrån.
Genomvåt , hungrig och skit dritings gick jag hem.

Vet inte om jag hade sällskap av Marica och hennes ragg hem, eller om dom kom före eller efter mig hem...
Nått utav det =)

Väl hemma tyckte jag att mackor skulle passa bra.
Slängde in några i micron.
Gick på toa och hej, där somnade jag tydligen.
Marica berättade att hon fick gå in och väcka mig.
Somna sittandes på toa. KUNG Mikaela, KUNG!!

idag började vi dagen med att gå till Tre O och käka våfflor, nu sitter vi på E4.an.
Ska käka kycklingsallad och softa. Vänta på hockeyn.
Jobba, sen avsluta kvällen med ABSINT!

Dock fett lugnare än igår, ska öppna på jobbet imorn.

He-på-re!

Kommentarer
Postat av: Emelie

galet ikväll sa jag! SATSA ikväll sa jag! Måste sa jag! Blir galen sa jag! GALEN GALEN GALEN, skaffa ett liv. Prata normalt!

2008-05-10 @ 16:24:01
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Tessan

Hej partypinglan!!
Läst igenom dina inlägg nu och gud vad det festas!! :D Hoppas ni mår bra och har det varmt och skönt där nere!!
Solat faktiskt själv idag, i Karlstad. brände mig men det e ju iof ganska lätt för mig att göra, hehe.

Ha det underbart!!!
Pöss

2008-05-10 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0