I Magaluf ligger vi i hemlighet

Då så folkens, då var det dags för en blogg a la Palmgren igen då.


Måste jag säga att jag sitter på E4.an?

Ni har hajjat att det är haket som gäller va...?


Tänkte jag skulle fylla er med information om Absintkvällen nr 2.

Nummer 1 vet ni ju.


Nummer två:

Jag slutade jobbet klockan 11, beställde käk och hängde kvar på jobbet till 12.

Sköljde ner min lasagne med en 7up / absint.

12 slutade Marica och Rasmus och Emelie kom då till Godfather.

Emelie och Ralle hade förkrökat hemma och Emelie var lagom tankad redan.

Eftersom jag och Marica låg efter var det bara att rada upp absinten.

Två shotar 80 % absint och vi kom ikapp.


Vi gick till Tre O.

Liten öl och grön chartreuse.


E4.an.

Liten öl, vi lugnade oss med shotarna...

Ja, i ungefär en kvart.

Knapp tack! (knapp - Vodka / Lime)

5 minuter senare...

Vi tar gärna en knapp.

Minns inte hur många knappar det blev, om det blev fler.

Men det blev iaf en shot med fernet och två andra äckliga grejer.

Vem bryr sig om det är gott så länge det är EFFEKTIVT!!


Nästa stopp - Viking.

Dom hade premiär den kvällen.

Någon kom på idén med bodyshots.

Jag var INTE först ut som omväxling.

Emelie, upp på bardisken!

Sen Mikaelas tur.

Vanlig bodyshot först.

Jag tänkte såklart hoppa ner från bardisken efter det men nej.

"Vänd på dig"!

- Vadå vänd på dig?

"Ja, vänd på dig, vi ska göra rumpshot".

Man bangar inte väl uppe på baren så det var bara att göra som man blev tillsagd.

Ångest idag? Ja, tack!

Vill inte hitta rumpshots-bilder på facebook sen liksom
.

Sen var det Emelie som klättra upp på bardisken igen.

Bodyshot med grädde.

Överöst med grädde sa jag.

Slicka grädde gjorde Viking himself.

Mikaela took the leftovers.


Efter detta kära vänner, är allt en enda dimma.

Jag minns faktiskt ingenting.

Min kamera avslöjar dock att jag varit på GG och beachcluben också.


Och igår morse vaknade jag 20 i 12, tjugo minuter innan jag skulle vara på jobbet, fortfarande råfull.

Visste inte vart jag var, i vems soffa jag hade däckat.

i sängen på golvet låg dock en kille jag kände igen.
Hoppla,. jag var i samma lägenhet som kvällen innan.

Den här gången sov jag där hela natten istället för att klockan sju på morgonen ta mitt pick o pack o dra hem.


Emelie hade en plan under absintkvällen:

Emelie tänker inte sova hemma ikväll.

Sju på morgonen hade hon traskat in i vår lägenhet.

Möts av en tom soffa - Ingen Ralle hemma.

Möts av en tom säng - ingen Marica hemma.

Möts av ytterligare en tom säng - Ingen Mikaela hemma.

Emelie är sämst. =)


Efter att jag hade jobbat klart passet på dagen igår gick jag hem.

Alla var hemma då.

Då berättade Marica att vi sovit i samma lägenhet inatt.

Hon hade också gått hem med någon i den lägenheten.

How are u doin'

I Magaluf är alla hemligheter offentliga.

Idag har vi förresten vart här i Magaluf en månad.

Varit hemma 3 kvällar.

På fyllan en månad sa jag!

Hemmakväll igår, steka ikväll!

Nu kör vi!


He-på-re!

     

     

     

image430


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh my god... Råfull sa jag!!

2008-05-12 @ 16:01:52
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0