Hyresvärdkärring!

Idag hatar jag hyresvärdkärringen mer än någonsin.

Jag och Emelie traskade ut från vårat hus med leenden på läpparna.
Vi mötte hyresvärdkärringen som förstörde allt.

"Jag var inne i eran lägenhet igår, den ser värre ut än sist. Ni har till imorgon vid den här tiden på er, är det inte städat då åker ni ut. Ni lever som grisar..."

Vad begär hon? Vi bor fyra personer i en etta.
AAAAAH!
Tönt-kärring

Igår var det förresten ferre som omväxling.
José på jobbet, mini-chefen, fyllde år.

Först shot på jobbet.
Efter stängning gick vi till City Lights där vi på Godfather har gratis drinkar.
Så en drink och så fick vi en shot sambucca.
Sen kom Anthony som jobbar där och han tyckte vi skulle ha varsin shot sambucca.
Visst!
Sen kom José dit efter han slutat, han tyckte vi skulle ha varsin drink till och en shot.
Klart vi ska =)

Sen tänkte jag och Marica att det var en bra idé att släpa med José till dom skandinaviska barerna.
Först Det Glade Hörnet.
Där blev vi bjudna på Jäger bara för att det var Josés födelsedag.
Sen insisterade José på att få bjuda oss på varsin drink.
Fine by me =)

Så än sålänge allt gratis.

Vidare till Viking.
Där köpte jag och Marica faktiskt varsin drink och bjöd José på en.

Sen beachcluben, där blev vi bjuda på två dinkar.

Mikaela är full!


Idag är Marica ledig så hon och Rasmus funderade visst på en dagsfylla.
Så ikväll blir det också party party! (As always).

STEKA sa jag!

Kos och klem.

image434


Kommentarer
Postat av: Emelie

Dagsfylla? Bläää! Men råferre ikväll sa jag :P

2008-05-15 @ 16:05:12
Postat av: Malin.

skön blogg design :)

2008-05-15 @ 18:48:46
URL: http://msundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0