Ååååå, SOPA!!

Nu så... Nu slipper vi äntligen hyresvärdkärringen!
Vi flyttade idag.
Från Magaluf till Palma Nova.
Till en mindre lägenhet och med mer i hyra.
Men det känns fan så mycket bättre.
Den ligger mitt i smeten, nära till allt!

Hurra!¨

Ikväll är jag ledig också.
Skönt!
Ska bara ta det lugnt.

Min hosta och allt blir som sagt bara värre.
Igår fick jag gå redan vid 11 från jobbet, mådde så sinnessjukt dåligt.
Gick raka vägen hem och dog på soffan.
Hade världens frossa och hostade så jag trodde jag skulle dö.

TA DET LUGNT IDAG!!


Dagens roliga, sagt av Rasmus:
"...Jag är inte så taskig"

Har inget annat kul och bjuda på idag.
I'll be back!

Kos, klem och kjearlighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0