"+ 5 kilo och 33 dagar senare..."

HALLÅ!

Fredag, härliga fredag.
Haha, jag ljuger.
Sliten till max sa jag.
Fyra timmar sömn inatt...
STEK!

Hostmedicinen har jag glömt ta idag också kom jag på nu när jag höll på att hosta inälvorna ur kroppen.
Magaluf-influensan in my ass, den får gärna gå över. Orka den hela sommaren.

Jag känner mig ur funktion för blogg idag faktiskt.
Åååååå..... SOPA!

Imorn är det "17 mai".
Det kommer bli kempe göj.
Pax kirra norrman... =) 
Jeg liker norske gutter!

Ur funktion sa jag.

                                           
       Dritings                                          Skumpa                                  Rasmus steker

                                          
Shake it on biljardbordet         Dritings på City Lights             Anthony, hetingen på City Lights


Puss och kram från Magaluf!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Här har du en som oxå är ur funktion... sova sa jag!

2008-05-16 @ 16:27:37
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0