Magaluf, 11 veckor

VARMT!!!!!

Ja, nu har vamen allt kommit till Mallis.
Och som det ar varmt, man dor ju.

Nar jag gar hemma eller pa jobbet vet jag att jag har sa mycket att skriva och beratta om har pa bloggen.
Men nar jag val sitter har kommer jag inte ihag ett smack! Dumt!!

Och annat som ar dumt att man inte kan skriva normalt pa dom har datorerna.
Fan!

Om en timme ar det dags for jobb.
Urk.
Dar ar det alltid 2 hot to funcion nar man springer omkring i sina sma tighta jobb-skjortor.

Marica ar ledig idag ocksa, det gor att det ar annu trakigare att jobba.

Har allvarligt funderat pa att sluta, men neeee.
Det ar battre betalt an pa de flesta andra stallen.
Och plus att det ar basta arbetstiderna.
Du har hela dagarna lediga och du slutar sapass tidigt att du kan ga ut och festa efter.

Forutom pa sondagar.
Hata sondagar.
Da oppnar jag 12 och jobbar till 4, sen borjar jag 7 igen till 11.
Blaaaaaaa!

Ikvall slutar jag forresten tidigt bara for jag oppnar imorn.
Ska bli skont, pallar inte jobba om Spanien skulle vinna ikvall.
Ni anar inte hur galet det har varit har nere nar dom vunnit forut.
Forsta ikvall da... Fasar!


Dags att pysa mot jobbet...



Fuck you - Puss och Kram!

Ps. Citerar Marica:
"Jävla pinn-jävlar, far åt helvete"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0