Magaluf - Slut pa fylla!

¡Hola!

Nu ar det dags for en blogg à la Palmgren.

Jag och Marica har pallrat oss till ett internetcafé.
Det ar det som galler nu nar min dator cp:ar.
Och som ni marker finns inte bostaverna med prickar over sa det kan bli jobbigt att lasa.

Dagarna har nere flyter pa som vanligt.
Mer och mer turister borjar anlanda. Great... och inte.
Det ar lite pa bade gott och ont.

Dagens plan:
Ga hem och sova nu igen innan jobb.
Jag ska fosoka mig pa att vara nykter hela denna veckan.
Igar kom jag till den punkten da jag insag att jag lever lite "farligt".
Igar var jag sa fruktansvart snusk-full, pa fyllan, i vantan pa Marica (trodde jag) somnade jag pa en parkbank utanfor Boomerangs.
Det ar INTE okej.

Blev vackt av en tjej som jobbade i entrèn. 
Hon tyckte det var dags for mig att ga hem...
 
Som tur var kom jag hem och hade allt med mig.

Mikaela ar en... SOPA!!

S`fran och med nu, inget mer as-full.
Inget mer slirande, minneslucker eller somna pa konstiga stallen!
Slut med det.
Nu ska jag jobba, vara nykter och spara pengar!
Eller, lite full kommer jag sakert va, jag ska inte ljuga =)

Idag tar forresten min lillasyster studenten!
Sa om du laser detta, GRATTIS och lycka till vannen.
Hoppas du far en jattebra dag!


Nu amigos, ska jag hem och ata och sova innan jobbet.

Hasta la vista!


Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kling! :)

2008-06-11 @ 18:27:42
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Sabina

Typ 6 gången ja klickar in och kollar detta inlägg för att se om du skrivit något nytt men för att va elak men ärlig första gången ja nu tog mig i kragan och läste hela så tacl gumman, hade en jätte bra dag LITE trött bara dagen efter men de va de värt. nu är allting klart men de har ändå inte riktigt slagit än att ja har tagit studenten men de är väl kanske bara för att ja ska forsätta plugga i alla fall så men ändå=) hoppas du lyckas med din vecka även om ja inte riktigt tror de så hörs vi snart puss

2008-06-17 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0