Magaluf, dag 51

Hej kära vänner.

Nu ligger jag hemma i lägenheten och förbereder morgondagens/dagens blogg.

Vi stannade hemma ikväll som bestämt, jag och Emelie.

Marica, Ralle och Tom drog ut.


Jag slutade jobbet 11 idag med, då hade jag jobbat 8,5 timme och ville inte jobba mer.

Tog sällskap hem med Emelie och Tom som vart på Godfathers och käkat.

Vi gick hem och tittade på Sunes sommar.
Kung, sa jag.

Asa-härlig film.


Klockan ett kom Marica hem och vi satt och tjöta alla och Marica och Tom väntade på Rasmus.

Vid två kom han och dom pimplade lite och drog ut vid 02:40.

02:40!! Nu är klockan 03.05, borde man inte sova tidigt när man tar det lugnt?

Dygnet är verkligen omvänt.


Imorn/idag blir det att gå upp tidigt.

För det första måste jag tömma tvättmaskinen innan Ralle drar till jobbet, och för det andra så kommer Brian klockan 12 för att hämta pengar för lägenheten.

Bara att punga ut 75 euro till.

Känns som det var igår det var måndag sist.


....


Ja, då var det tisdag idag.

Inget bloggande igår inte.

Hann inte.

Men idag så.


Igår åkte vi.


Jag och Marica slutade jobbet vid 12.

Tog vår mat och gick hem... eller, på väg hem svängde vi in på E4.an och drog en knapp.

Hemma tog vi en grogg, bytte om, drog en absint och for ut.


Så ja! Nu var vi på G.


Vanliga rundorna igår.

Lite City Lights, lite sjunga kareoke.

Jag och Marica suger hårt på det men gör det ändå när vi är dynga på CL.

Vi avslutade varken på Casa eller Beachcluben igår utan uttnyttjade vårat workers card och gick till Boomerang.

Kung där!


Ikväll händer nog inget... Kling!

I Magaluf händer alltid nått.

Tänkte visa våran lägenhet idag...

     

Lite festbilder från igår...

     

Skulle slängt in lite goa solbilder från beachcluben idag.
Men allt segar och jag är hungrig!

Ha det!

PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0