Mera Magaluf

Blogg var det här.

Hatar söndagar.
I allafall början...

Öppnar alltid på söndagar så det är bara att pallra sig upp klockan 11.
Hua, det är tidigt.
Men igårkväll gick jag hem och dog redan klockan halv fyra.
"SOPA!" fick jag höra när Marica bytte av mig på jobbet.
Men nästa söndag är det hon som öppnar, får se hur pigg hon är, höhöhöh =)

Som sagt, öppnade tolv, jobbade till halv fem, och nu sitter jag här och kikar mail och sånt och ska börja jobba klockan sju igen. Sju till elva, sen blir det hem och mysa framför film. Kose litt me Emelie =) Nån annan verkar det ju just nu omöjligt att få kjaerlighet av. Eller det är väl för att jag bara har ögonen för EN. Får skärpa mig, vi är i Magaluf.

PUSS för faen!


Näst hetaste bartendern i Magaluf. (Alltså inte han jag hängt upp mig på, haha)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja min lilla vän. Vad äre vi håller på med som hänger upp oss på en av alla fuck ups som finns här? ;) Myskväll sa jag! Stackare som ska jobba igen nu snart.. men du får iaf pengar :P

2008-06-01 @ 18:10:39
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0