Familjen i Magaluf

Blogg-dax!

Ledig idag Amigos!
Hurra!

Och hur har jag hittils spenderat min lediga dag?
Jo, den har gatt till pa foljande satt.

Klockan 12 imorse akte jag, Marica, Emelie och Rasmus till Porto Pi.
Lite shopping!

Dom har en butik som ar helt underbar, dar har dom alla produkter som finns hemma i Sverige.
Tuggummin, tval, harspray, schampo, balsam, godis, ALLT!
Pax!

Hemma i Magaluf igen vid 5.

Jag och Ralle dackade (han ar ocksa ledig idag) vi missade nar bade Marica och Emelie gick till jobbet. Vaknade vid 8, styrde upp oss sjalva och nu sitter vi har pa ett internet café och vi ska srax ga ut och ata.

Ikvall ska hela familjen (Jag, Marica, Ralle och Emelie) ut.





"Familjen, klockan ar 5, vi maste till beachcluben innan de varsta turisterna borjar komma"

Puss mina kara lasare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0