10 veckor i Magaluf!

Hej mina vanner!

Nu tar jag mig antligen i kragen och bloggar lite.
Inte latt nu nar man inte har en dator.

Midsommar ar avklarat.
Vad har rman nu att se fram emot?

Midsommar var GALEN!

Klockan ett samlades vi pa Grabbarna Grus for att fa vara biljetter och for att mingla och dricka drnkar. Vid halv 2-tiden promenerade alla till Ness beach bar dar det bjods pa Sangria, shottar och drinkar. Och sjalvklart, midsommarmat!

Det bjods pa svensk musik, dans uppe pa stolarna, tjo och stimm.
Skit skoj!

Efterat var det gratis drinkar pa beachcluben.

Sen ner pa stranden dar det stod en midsommarstang klar och vantade pa oss.



Vi dansade och tjoade.

Vidare till Chili lounge for att halsa pa Ralle...
Och ta en drink =)

Vidare hem for att styra upp sig.

Sen till Chili for att kaka.

Vidare ut pa byn och kora GALET!!
Och galet blev det...

Sen var vi hemma nagra dagar.
Marica var duktigast och var hemma 4 dagar.

Igar var vi ute och slirade och antagligen idag med.
Ola kommer och ska upptrada pa Casa...
Kan bli Nice!!

Nu ska jag styra mig sjalv mot jobbet... Hua!
Orkar inte.

Btw - Idag ar det 2 hot to funcion i Magaluf!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0