Partybaten, KUUUL!



Hej gott folk!
Vi inleder bloggen med en bild idag.
Och det enbart for att jag inte fattar mig pa det har spanska tangentbordet eller alla funktioner...
"Archivo" "Herramientas"...
QUE PASA LIKSOM!?
No comprende...

Bilden ar iaf fran partybaten i torsdags.
Vi har precis gatt ombord och slagit oss ner.
Nyktra och kontrollerade.
Eller jag och Marica ar iaf nyktra.
Vi skippade bar-rundan som alltid ar innan.
Vi var istallet och kollade pa "Tva backar lask" som lirade pa beachcluben.
Sjukt bra band men unga killar fran Huddik.

Jag har inget egenligen att skriva om idag.
Sa darfor bjuder jag pa bilder fran partybaten...

Har har jag slirat till lite granna...





Marica likasa tror jag, men hon vill garna intala mig om att hon var nykter pa baten...
Hmm, vad tror vi om det???




Nar baten val var langt ute till havs la den till och det var dags att bada...
Nastan alla badade, men det skulle jag och Marica inte gora.
Vi hade bestamt att INTE ta pa oss badklader...
Men det hade alla andra gjort.




Istallet fortasatte jag och Marica hinka i oss Sangria for hela slanten...

Oh ooooh!

Pa fyllan fick Mikaela en av sina briljanta idéer....



...VI BADAR ANDA!!!



Aah vilken sopa jag var.
Det var sjukt kallt sen med blota klader...




Men hey vilken kul kvall jag hade.
Vi gick av baten, gick hem och bytte hem...
Jag gick till Ok bar och till godfather... full som ett javla as.
Sen vid elva gick jag hem och sov...
Vaknade vid fyra, gick och motte Emelie som precis slutat och vi gick ut och fortsatte kvallen...


Puss o hej. Vi snakkes!

Kommentarer
Postat av: Knasen

Jag fick panik nu... Magaluf kanns som vart hem juuuuu! Underbar och alla andra skona stallen. Alla folk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! What the fuck are we doing????

2008-07-29 @ 18:54:04
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0