Mallorca!

Hej alla.
I´m back with a new "blogg".

Jag vet inte direkt vad jag ska skriva...
Det ar jattevarmt har nere pa Mallis.
Smalter bort...

Jag alskar livet har.
Borde inte klaga.
Jag har jobb,jag har lagenhet, jag har "familjen", jag har beachen, jag har spriten, jag har galna natter och jag har gutterna...
Som sagt, borde inte gnalla. Jag alskar det har livet, jag alskar bubblan man lever i.
Men det ar natt som far mig att sakna vardagen, verkligheten.
Vet inte vad.
Sma saker som att kunna kolla film nar du vill, eller ta en san enkel sak som att vara sjalv.
Bara jag. Ensam.
Enda stunden du har for dig sjalv har nere (om du har tur) ar nar du sitter pa toa.
Jag sager inte att det ar jobbigt, jag gillar det.
Jag kommer bli galen hemma och langta tillbaka.
Jag kommer sakerligen dunka huvudet gult och blatt och fundera over jag sysslade med som lamnade detta. Men jag lovar er vanner. Jag aker tillbaka hit i sept-okt.
Bartommning sa jag!

Och nasta ar blir igen - Hello Mallis!

Magaluf ar ingen charterort, det ar en livsstil!
Var sa saker!

MEN, 7 augusti gar nog flyget hem...
Vad Gör Jag?????


Kommentarer
Postat av: Sabina

Säger inte de här för att ja inte vill ha hem dig för de klart ja vill finns de fler som vill hemma dce vet ja, men gumman om du inte vill hem varför åker du fast ja tycker fortfarande du ska komma hem och hälsa på oss lite sen kan du åka tillbaka =)

2008-07-08 @ 13:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0