Magaluf, snart ar det over

Da var det antligen dags for en uppdatering har.

Har haft sa mkt att gora, tro det eller ej.
Och jag har haft fullt upp med att gomma mig for solen.
Herregud i himlen vad det ar varmt har nu.

Men nu sitter jag pa plats framfor datorn iaf.

Vi har nyligen vart  och kikat pa barskolan cup.

En fotbollsturnering dar alla skandinaviska barerna spelar mot varandra.
E4.an, Grabbarna Grus, Oas, Den Glade viking... m.fl.

Ratt skoj.
Men ack sa varmt.

Nu vantar jag pa att borja jobba.
Jobbar idag och imorn ocksa, sen ar det slut pa det.

Pa mandag blir vi forresten utsparkade ur varan lagenhet.
Vi har vart lovade lagenheten till borjan av oktober, men nu tyckte dom det var nog.
Hemlosa 9 dagar...
Nej, vi har styrt annat boende men det var prutt-dyrt nu mitt i hogsasong. Blaa pa det.

Och mina vanner, vill ni veta det basta som hant har nere?
Det basta pa gott och ont.
Jag tror jag är kär!

Dromprinsen pa jobbet ar min!

Dock kanns det lagom kul att jag da lamnar Mallorca om typ en vecka.
Ja, den 5 augusti gar flighten hem till Sverige.
Hua!
Jag grinar lite over det nu... VAD GOR JAG?

Jag lamnar solen, jobbet, vannerna, festerna och my own Mr. English guy!


I tordags var det partybaten som gallde.
Jo, jag tackar, det var Galet.

3,5 timme ute pa havet, fri bar, skon musik och dynga folk!
Saaa ja!






I´ll be back!

Vi snakkes amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0