Magaluf vs Sverige

Nu har jag haft den har sidan "vilad" i en kvart.
Har absolut inget kul att skriva.

Jag skulle kunna skriva om att jag var hemma idag, eller om att jag dagen innan det var ute och slirade. Men det kanns som att det ar bara det som star i min blogg numera.
Jag skulle kunna skriva om allt galet som hander har nere. Men det ar sa sinnessjukt storda saker sa ni skulle anda inte tro mig. Och det som hander i Magaluf, stannar i Magaluf.
It has 2 be like that!

Ikvall lar vi val kora igen, Marica ar ledig for forsta gangen pa 10 dagar och det ska firas med att bli dritings!

Men forst nu, jobb!

Suck!
Sluta sa jag!

Kommentarer
Postat av: sandra

Här uppdaterar man inte i onödan, vart har du tagit vägen =) Du får höra av dej när ni kommer hem så vi fråt träffas o ta en fika .

2008-07-24 @ 20:52:37
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0