Magaluf, snart 12 veckor

Goddagens!

Idag ar det harliga Mallorca, Magaluf!

Inte lika piss som igar.

Igar bestamde jag verkligen dag for att saga upp mig och dra hem.
Nog for att jag tror jag star fast vid det fortsatt idag, men man vet aldrig.
I Maggan kan allt svanga om som vid en handvridning.

Planera? Det gar inte har.


Just nu sitter jag och Marica pa internetcafé.
Ska strax ga och kaka med Ralle pa Gojja.
Och vid kvart i fem ska vi mota Terryn och Emelie for att ga och kolla pa Barskolans drinktavling.
Dritings innan jobb - Absolut.
Nu har jag varit helt och fullt nykter i 3 dagar, det firas med pruttfull ikvall med Army-tema pa beachen.
Happy 4th of July! =)

Baywatch-tema ikvall pa Casa. Men vi kanner val att Army passar oss battre.
Fjanta runt i bikini kan andra gora....

Nu var det mat sa jag...

Puss.
Alskar och saknar ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0