Magaluf, shagaluf... I´m done

Jag har en idé!

Min nya plan har pa Mallis ar att forsoka ta det lugnt mesta delen av juni, spara lite pengar.
Saga upp mig i borjan av augusti, glida i tva veckor och sen dra hem och komma tillbaka till bartomningarna.
Idag ar jag trott pa mallis.
Jag ar trott pa fylla, jag ar trott pa turister, jag ar trott pa pinnar. Ge mig ett normalt liv i en vecka!

Igar var jag ledig, och vet ni hur jag spenderade min lediga dag?

Jag gick upp vid 12, vi gick till standen och badade lite.
Gick hem, duschade, traskade till E4.an och kakade.
Sen givk vi hem och sov.
Jag sov nar Ralle borjade jobba, jag sov nar Marica borjade jobba och jag sov nar Emelie borjade jobba.
Vaknade vid halv nio och tittade lite pa One tree hill, sov lite till, Marica kom hem vid 2.
Vi somnade.

Vilken givande dag =)

Och idag ar min plan att ocksa vara hemma, och imorn och i overmorrn.

Jag ar som sagt sa less pa turisterna, jag ar less pa all fylla, jag ar less pa att se "min" hunk ha en miljard snygga blonda, storbystade donnor efter sig varenda javla kvall... I´m done!

Dags for jobb...

Puss och karlek!

Marica och jag svalkar oss med en Kalas pa Gjokeredet.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Pax för nya planen!

2008-07-02 @ 18:55:37
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0