Vilken besvikelse

Älskling, we can't go on like this!

Why cant you see
What you're doing to me
When you dont believe a word I say?

We cant go on together
With suspicious minds...

Skärpning!!

Nej, allvar!
Den här dagen har bara varit för mycket.
Helt jävla värdelös!

Orkar inte ens berätta om alla missöden.

MEN, jag ska berätta att nu när jag kom hem hade iaf norrmännen tagit sig i kragen och fixat till tv3's hemsida. Så jag kunde äntligen se det fjärde avsnittet av Charterfeber.
Det var dock en besvikelse...
Några hunk-frekvenser och kul skämt annars bara strunt denna gången.

En scen var när Svein drömde han var "Kongen på Mallorca".
Blev sugen på att ha den låten.

E, här är videon. Lyssna och titta, och förstå att jag nästan lipade!!
Jag sa NÄSTAN, vad tror ni om mig...  =)



Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahhaa :)

Om ödet... jag tror de skärper sig snart!

2008-02-23 @ 13:59:45
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0