Vi vill ha gotteri

Jag ska berätta något som jag tycker är hysteriskt roligt.
Sen har jag humor som ingen annan =)

I charterfeber tjatar två ungar på sin pappa om att dom vill ha "gotteri".
Pappan ger med sig efter MASSA tjat!

Han har en hel påse med sig med väskor gjort av godis, en burk med sockervadd, glitterhår och kjolar och annat godis. Han plockar upp en gigantisk klubba ur påsen och säger:
"Det är kjærlighet på pinne"

En av ungarna försöker få bort pappret på klubban sen, det går inte allt för bra.
Hon är irriterad och kläcker just irriterat ur sig;
"kjærligheten er idiotisk..."

Haha, ja! Och hon anar inte hur rätt hon har.

Jag garvar ju ihjäl mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0