Torsdag

Denna torsdagseftermiddag bjuder på strålande sol och klarblå himmel.

Jqg fick en stor lust att gå ut och gå.
Men nej, det är inte riktigt min grej.
Och just inte dagar då jag ska jobba sen.
Då har jag annat jag vill spendera tiden på.

Som vad vet jag just inte... Än.

Inte mycket jag har att skriva idag.
Tänkte visa mina två senaste köp.
Klickade hem dom från Modeakuten häromdagen.

                                                  
En tubtop med dödskallar.                   En vit, snygg piercing
Fast jag beställde en vit


Tänkte även jag skulle klicka hem en t-shirt från Barskolan.
Men jag kan inte bestämma mig för vilken av dessa jag vill ha...

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0