Städa?

Just nu ser mitt rum förjävligt ut.
Tänkte att jag skulle städa...

Men sen kom jag och tänka på vad det var jag berättade för Emelie eller mamma.
Jag vet att om jag städar nu så kommer det se likadant ut igen på en gång.
Då kommer jag bli skit irriterad över det eftersom jag nyligen städat.
Därför är det ingen vits med att städa nu.

Då finns det vettigare saker att göra, som att slänga i sig ett paket glass.
Städa kan jag ju göra varje dag.
Men inte kan jag slänga i mig ett paket glass varje dag.
Hur skulle det se ut?
Och framför allt, hur skulle jag se ut?!

Jag är ett geni när det kommer till bra argument... Haha!


Kommentarer
Postat av: Lou

Har du några planer för helgen? :D

2008-02-27 @ 14:07:50
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0