Shining, Shimmering, Splendid

Godmorgon era snyggingar.

Eller god eftermiddag kanske är mer rätt uttryckt.

Jag känner att även denna dagen kommer bli jättebra.
I'm already loving it!

What to say?

Ska dricka upp mitt te, slänga på lite smink så man ser mänsklig ut och åka och handla.
Sen ska jag sätta mig i soffan och jag planerar inte att lämna den på hela dagen.

Haha, eller jo. Det är ju vår på G, och när det vankas vårkänslor i Mikaela åker gamla skivor fram. Såhär på vårkanten är det oftast Gyllene Tider eller gamla dansbandsfavoriter som gäller.

Kanske lämnar soffan för att gå loss till "Guld och gröna skogar" med Fernandoz.
Eller för den delen några låtar av Barbados, Lasse Stefanz eller Sven-Ingvars.


Sten & Stanley

Shoooow me sexy moves =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0