Sexy moves


"Er de nå kåte svenske jenter här?
Ligga, sa han.
Vadå ligga?!

Snööö!
Visserligen tycker jag om snö.
Men inte nu och inte här.
Den får jättegärna vara i norrland så jag kan åka och njuta av den där.
Men här vill jag inte ha den.
Suck...
Det kommer bli slask och äckel när den smälter.

Har jag nämnt någon gång att jag är allergisk mot folk på nattbussen?
Inte? Det är jag.
Idag slapp jag dock ifrån oväntade möten med folk från, hm, ja, icke så välplanerade situationer. Kan man verkligen formulera en mening så?
Well, I just did!
På bussen for tankarna som vanligt runt i huvudet.
Som, varför timar jag alltid den dumma bussen?
Den är snabbast iofs men jag måste gå så långt hem.
Även tankar på hunkar svävade i huvudet idag.
Hunk-mätaren på bussen steg nämligne några grader idag.
Trodde jag i ungefär en kvart.
Ett skett söt kille satt på bussen, egentligen en typisk kille för E.
Till utseendet alltså, jävligt fräsch.
När han skulle gå av bussen hamnade mätaren dock på NOLL igen.
Han var "full like a kastrull" och tog evigheter på sig att gå av i och med att han var tvungen att bjuda hela bussen på efterfest hemma hos honom.
Eeh, Nej tack!
Hade han sagt:
"Vil du bli me på Nachspiel" så hell yeah!
Haha, inte.

Det har vart dåligt med ögongodis det senaste va.
What happend?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0