Semlor

Semlor är väl vad ALLA har bloggat om idag!

Jag struntade i vilken dag det var idag och vägrade köpa mig en semla när jag var och handlade. Köpte mig istället rulltårta som jag njutit av.
Sen köpte jag tacos för att käka under hockeyn.
Det blev äckligt så det fick vara.
Kom ihåg, jag håller fortfarande på och lär mig det här med matlagning.

Under hockeyn fick det istället bli tacochips och öl.
Suck, hur kunde Sverige förlora mot Slovakien?
Och med 5 - 1?
Det finns ju inte.

På torsdag drar LG igång. Och först ut att möta Sverie är ryssarna.
Dom kommer få spö... Eller inte om Sverige spelar som idag.

På söndag är det den heliga matchen som ofta innehåller "halleluja moments".
Dvs. Sverige - Finland!
Fan vad jag hade velat se den matchen.
Får hoppas att jag kan övertala mamsen när dom kommer upp att dom vill sätta sig på något sport-hak som visar hockeyn och ta en öl, eller två, innan vi ska åka ut till Värtahamnen.

Dags att hänga lite tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0