Rubrik-torka i mitt huvud

Hemma nu efter en... hmm... ja, kväll i Vårby Gård.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Kanske skratta åt att jag inte behövde jobba så mycket idag.
Och med det menar jag att jag jobbade typ ingenting.
Jag har lust att gråta för att jag måste börja jobba där.
Hade det vart med Black Jacken så hade det varit lugnt, men rouletten.
Jag och rouletten är inte vänner.

Jag hade mycket i huvudet på vägen hem, saker jag ville blogga om.
Det försvann.
Just nu känner jag bara hur trött jag är på allt.
Jag är trött på folk som är störiga när dom spelar, jag är trött på vädret, jag är trött på rullen.
Tänk vad underbar BJ plötsligt blivit i mina ögon.
Mest av allt är jag trött på min bil.
Gubben som skulle komma igår dök aldrig upp.
Så Ali står här utanför och surar än...
What 2 do?
Ska ringa en annan bilfirma på måndag.

Att inte ha en fungerande bil förstör för mig.
Jag orkar inte handla då för det är typ 5 km till affären.
Ja, iaf om man går 2 ggr...
Det betyder att just nu finns det inget smör, det fanns ingen mjölk
när jag åkte och jobbade, jag har inge schampo o balsam kvar.
Och det finns ingen choklad i någon form här hemma.
Jag måste gå o handla imorn vare sig jag vill eller ej.

Som parantes gjorde jag ju min "första" kväll en helg i Vårby.
Enligt en viss spelare så var det också min sista, för jag skulle aldrig visa mig där igen...
Höhö!

Nu ska jag ta mitt iskalla te och vandra upp och däcka till Hollywood Homicide.
Eller nej, det skulle jag just precis inte, för att skriva och dricka samtidigt är något
Mikaela uppenbarligen inte klarar av då jag råkade hälla allt över mig.
Faaan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas de gick bra igår ändå... och vakna nu så du kan berätta vad som hände igår!!

2008-02-02 @ 12:47:26
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0