Return to Sender

Happy, happy, happy!
This is me being HAPPY!

Idag är det rätt fint väder ute, ingen sol dock men det gör inget.
Hade tänkt att ta mig en promenad, men ångrade mig lika fort.
Jag kryper hellre ihop i soffan med en 24-karat latte (utan Fluff, chokladsås och grädde), ja alltså en vanlig kaffe med mjölk, och lite chokladglass. Tänker för ovanlighetens skull snegla på en bra film också.
Eller, bra och bra, får helt enkelt bli en jag inte sett på ett tag.
Promenaden får vi ta imorn.
Hoppas på sol då också så jag kan använda mina nya heta glajjor.

Lite träning på maskinen som står i vardagsrummet skulle väl inte sitta helt fel heller.
Men träning + Mikaela... det har aldrig fungerat vidare bra.
Det var bara det här med beach 2008.
Det får vara min inspiration!

Med Dj Alex - Now you're gone och Don Eddi - Get laid strömmandes ur högtalarna ska väl även jag klara av lite träning. It can't be that hard!

Om mamma klarar det - Gör jag!


image300
                        Jag och Gaylord (Lotus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0