Racer-blogg

En hastig nerkluttring här.

Har käkat frulle, kollat på våra bästa år och ska nu, denna soliga fredag, åka in till stan.
Funderade på att ta Ali, men nej, jag vågar inte.
Det får bli pendeln som vanligt.

Är jättesugen på nya --> SOMMRIGA <-- linnen och nya shorts!
Kanske hittar jag en klänning som skriker "köp mig, köp mig", låter det konstigt? Det brukar annars hända mig, och jag ska tala om att det är väldigt svårt att ignorera. Haha, även om det ekar i plånkan sen =)

Puss o hej så länge

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygga inköp från akuten! Linnet har jag oxå kikat på men de är mer din stil asså ;)

Tycker du ska ta den svarta Bartendertröjan.. Trust me alltså. Jag ångrar att jag tog den röda lite.

2008-02-29 @ 15:29:25
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0