Något nytt

Jag känner att jag ofta bloggar om samma saker.

Antingen är det om mina lediga dagar, mitt jobb eller längtan efter solen.
Känner därför att jag ska blogga om något nytt idag.
Vad sägs om...
Magaluf!

I bet u didn't see that comin'!

Kom hem inatt och gick in på magaluf.nu och fick se en länk i mallsboken.
En länk till norska programmet charterfeber, som handlar om just Mallorca - Magaluf!

Dom var nere och filmade samtidigt som vi var nere.

Jag säger bara Sweet!

Drabbades av en sån sinnessjuk längtan efter att åka tillbaka.

Dom hade bla filmat från Grabbarna när Del Peach var där och showade.
Jag missade ju det på GG eftersom jag jobbade den kvällen.
(Men jag såg honom uppträda för oss på Barskolan.)
Det var snyggt!

Tillbaka, sa jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0