Mera inlägg

Mamsen tycker jag ska blogga mera. Klart jag lyssnar på mamma. Det har såklart inget att göra med att jag har tråkigt här på jobbet eller så. Absolut inte. Jag gör det bara för att lyda. Haha! Jag ljuger. Det är endast för att sysselsätta mig själv i fem minuter.
Känner dock att det är tomt i huvudet och jag har inget att skriva om.
Jobbar nu ikväll sen är jag ledig måndag och tisdag. GÖTT!! Så imorn ska jag hem till Linda och vara ''barnvakt'' åt Jerry och Ellen.
Out of words. Skriver säkert hemma sen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker oxå du ska blogga MER! :P
Men nu har du vart duktig ser jag...

2008-02-03 @ 21:59:18
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0