Måndag

Hemma nu efter en heldag hemma hos syster.

Har ju som jag nämnde igår vart "barnvakt" idag.

Glömde dock fråga Linda om en film jag började se på som jag ville låna...
Typiskt.
"Can't buy me love" hette den. Verkade jättebra.
En sån där typisk gammal film som jag gillar (gammal o gammal... från -87)
Så jag har alltså inte bara sett på Askungen och Den lilla sjöjungfrun idag =)

Nu ska jag titta på efterlängtade avsnitt av Andra Avenyn och pimpla mitt kaffe.



Tror nog förresten jag ska göra en kaffedrink av det.
Lite Baileys och Cointreau ska jag nog slänga i.
Dom säger att det smakar som Romerska bågar.
Vet att det stämmer om man häller det i Varm choklad.
Får se om detta är lika gott

Adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0