Let's do the Mambo

Jag är ingen photoshop expert.
Mitt tålamod med det programmet är slut.
Jag har gett upp! Jag ska ta bort skiten från datorn.

Ha därför överseende med min B-header.
Jag orkar inte mer.
Håll upp händerna för Paint. Haha!

Igår när jag jobbade skrev jag ner en låång lista över saker jag skulle fixa idag.
Bl a så innehöll listan följande:

Tvätta
Städa bilen
Gå igenom min garderob. Vad kan kastas? Vad behöver köpas?
Rensa min laptop
Skicka in bilder på framkallning
Få tag i Linda ang. April
Handla
Promenera

Ja, typ så.

Jag har än så länge lyckats bocka av EN sak!
Det är att handla.
Men jag glömde köpa tvättmedel så jag kan inte tvätta.
Så två saker kan jag ju bocka av.

Städa bilen... pfft! Orka!
Nu ska jag fika lite och kolla på film.
Men hey, jag är inte omöjligt.
Samtidigt kan jag gå igenom min garderob och gå igenom datorn.
Det bara måste gå.


Puss!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Aahahahahahha! Älskar den där bilden på dej o Bingo nedan! :D Sakna Reunion fett much!!

Alltså, varför har du lyckats få photoshop på din dator? Ge mej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vart är du på msn nu då?

2008-02-19 @ 18:04:49
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Mathilda

Har aldrig förstått mig på photshop heller, satsar på Paint !

2008-02-19 @ 18:39:34
URL: http://mthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0