Knäckebröd

Hemma nu från jobbet.
Har skaffat mig vanliga rutiner såhär på nätterna.
Först käka framför datorn, kolla alla mail och blogga.
Ha, nu låter det som om jag alltid får massa mail.
Men sanningen är den att jag aldrig får mail.
Är bara beroende av facebook och bloggen.
Nu hade jag dock fått mail från mamma som skickat lite bilder på Lotus.
Hmm, hade förväntat mig bilder på Wiz, min snuff.
Men det går lika bra med Lotus, det är min snuff det med. Såå söt =)

Den här jävla ****-datorn är helt störd just nu och visningsprogrammet för bilderna har helt plötsligt slutat fungera.
Jag skulle kunna använda min dator men nu är det så att den inte riktigt överlevt Storlien. Den fungerar bra om man ska kolla på film eller lyssna på musik, men när det kommer till internet fungerar datorn bättre som slagträ i en brännbollsmatch!
Dessutom är mitt bredband inte allt för snabbt.

Dags för sängen nu... efter ett avsnitt av Andra avenyn.
Ska upp tidigt imorn.
Tidiga mornar borde förbjudas!

image252
Emelie och en liiiten Lotus!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Titta va söööta vi är :D

2008-02-04 @ 15:10:56
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0