Kärleksbråk

Glömde berätta om mitt bråk med älsklingen igår.

Vi möttes upp som vanligt när jag kom med nattbussen från jobbet.
Allt var frid och fröjd.

Men när vi nästan var hemma tog det plötsligt bara stopp.
Det var som om älklingens gräns var nådd.
Han bara vägrade låta mig bestämma mer i vårat förhållande.

Jag försökte dock ändå tala om för honom att det blir nog bäst om jag får göra som jag vill.
Men han höll inte med.
Till slut löste det sig och jag vara ganska irriterad.

Jag tror han känner på sig att jag vill ta en paus i vårat förhållande.


Ja, bråket var självklart mellan mig och min bil.
Min bil tyckte inte att det var okej att starta på trean och dog.
Vägrade starta sen igen.
Men efter ett par försök rullade han på fint igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0