Jalla Amigo, Jalla!

Sämsta rubriken någonsin, men ja, klockan är 3 på natten och jag har precis kommit hem från jobbet, vad begär man?

Det har varit en bra kväll, till skillnad från gårdagen.

Jobbade först i Fittja, det var som omväxling jättekul.
Sen Vårby, alltid lika skoj, haha, nja, eller kanske inte.

Jag har varit väldigt dålig på att blogga idag, jag vet!
Jag försökte komma på en ursäkt nu, men det gick inte.
Det finns ingen.

Imorn är jag ledig! Gött!
Söndag - Den absolut bästa dagen att vara ledig på.
I just looove my sundays!

Pizza, godis, choklad, cola och en bra film!
Yep, that's how I want to spend my sunday!
Vem bryr sig om Beach 2008?

Sen är den 6 dagar jobb att se fram emot.
Efter det är vi inne i mars.

Har jag berättat vad som händer i mars?
Inte...
Det är min sista månad på jobbet.
Jag har SAGT UPP MIG!!
Lite tråkigt måste jag ändå säga att det är.
Bättre chef och arbetskamrater får man leta efter ;)

Och jag kan tyvärr inte avslöja här vad det är jag ska göra istället.

Men det blir sex, booze and Rock n' roll!
Haha, iallafall a lot of booze!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0