Familjen i Tallinn

Ja, då var det väl dags att ta sig i kragen och kluttra ner om Tallinn-resan.

Eller inte.

Ni får kika på bilder istället.

             
 Terminalen                        Da family                       Sis and I

             
Me and my friends =)     Piña Colada            Dansgolvet

           
        Chilla?                    Discot (Här stängt)             I Tallinn

                
       Fynden                     Hunky bartender          Min nya Amigo

image296
                                                                Jag

Kommentarer
Postat av: Fridah

snygga bilder :)

..tänkte bara meddela dig att jag precis har startat en tävling där du kan vinna ett fint pris, gå in på min blogg och var med och tävla vettja,

fridahcharlotta.blogg.se/1202854042_tvling_ngon.html

kramar, FridahCharlotta

2008-02-12 @ 23:31:24
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Emelie

Nya Amigo? Stopp o belägg!! Funka ikke! :)

Ser ut som du fick en annan bild av Romantica nu än vi fick på Reunion? Hahaha, vart fanns dom där chill-stolarna tillexempel? jag träffade minsann aldrig på dom ;)

2008-02-13 @ 14:58:50
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0