Club kronan

Jag tror jag är delad förtillfället.
Tre-delad.

Ibland får jag bara en lust av att ge upp, flytta hem till Lich och stå ut med ALLT jag hatar.
Människor som jag hatar.

Ibland vill jag bara skaffa mig ett stadigt liv här i Stockholm.

Och ibland vill jag bara köra Galet! Rå-galet!

Oftast är det galet som dominerar i mitt huvud.
Men hur länge kan man hålla på med det?

Nu ser jag dock på en framtid av galet.
Och gissa vad, jag "gleder" mig!

Ibland saknar jag dock gymnasiestunderna.
Haha, tänk när man hade gratisbiljetter till favorit-stället!
Fan vad vi "ägde" där. Vi dansade på bardisken, vi sjöng i mikrofonerna.
Vi shakade på högtalarna, och ja, somliga blev utslängda. Nej, det var inte jag!

Det var tider det.

Då var Ruden-brudarna samlade...






Fulla på Kronan? Neeej, det har vi ALDRIG vart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0