Charterfeber

Fuck Ibiza, Fuck teneriffa, Fuck other islands.
They can't compare with us! 
Fuck Ibiza, Fuck teneriffa, Fuck other islands.
Mallorca, Magaluf!

Kom hem för typ en timme sen från jobbet.
Slängde mig framför datorn för att få se det fjärde avsnittet av Charterfeber.
Ha, men visst. Det gick ju bra. Dom hade inte lagt upp det på webbtv'n än.

image308

Vad gjorde jag då?
Jo, gick inte på min bloggsida, valde att läsa inlägg från Augusti 2007.
Hittade såklart inläggen från Mallorca då.

Och jag ska bjuda på det igen....
+ gaylords kommentar! =)

Jag skrev i ett inlägg såhär:
Vad skulle du välja?

Alternativ 1:
Full som en kastrull varje dag och köra öset i värmen med hunkies!

Alternativ 2:
Boring life med jobb, probs och kyla utan några hunkar?

E (alias Gaylord) svarade:
"Du, vi åker tillbaka nu!!! Kan du ibörjan av sep tror du? Blir perfekt för då har grupp 11 sin sista vecka och vi kan joina drinktävlingen =)"


Lich-brudarna


Japp, that's us!!
Enligt lararen Pontus som ocksa ar ifran Lich.
Fast han sager egentligen lichopingstosera.
Men det finns ju inte dom har bokstaverna med prickar
over pa detta tangentbord...
Han ar sot! =)
Pontus alltsa.

Mallorca - Magaluf!

Det ar jattekul har. Men ack sa varmt!!
Over 35 grader pa dagarna! Sjukt varmt med andra ord!

Barskolan ar helt underbart.
5 dagar har vi gatt i skolan nu. Har lart oss as mycket.
Och ni ska veta att det inte ar nagon "Monkeybusiness"
in Philips classroom. HAHA!!

Imorn ar det studiebesok och prov som vantar.
Och pa sondag och mandag ska vi ut pa praktik och
sta bakom baren pa en club pa RIKTIGT!!
Jag ska vara pa en bar/nattklub som heter Mambo,
kallas aven Bora bora. Ligger mitt emot den glade viking.
Tur att jag inte hamnade pa typ gjokeredet.
Dar jobbar forovrigt Morten. Han ar ocksa sot! Mega sot!

Har varit dar tva kvallar och fatt en kalas.

Vi larde oss gora kalas drinkar idag.
Alltsa Frozen-drinkar.
Typ daquiri eller Margarita, frozen med bar i.
Super gott!

Vad har vi mer lart oss pa barskolan?
Free-poring.
Att halla exakta centiliter utan matglas.
Eller working-flair.
Att snurra och trixa med flaskorna innan och efter du free-porat.

Imorn kommer aven varldsmastaren i flair och ska flaira forr oss! Grymt!

Tez har jag traffat har med.
Hon har gjort sin goda Dadda-drink! Det ar nastan en kalas!

Forsta dagen har var katastrof. It was to hot to function!
Och det luktade spya i hela magaluf.
Neej, var ryktet sant, tankte jag.
Men bade nej och ja.
Nattlivet ar galet!! Och pa mornarna luktar det spya,
men gatorna sopas och skuras pa dagarna.


Nu ar jag trott pa att det inte finns dom har bokstaverna.
Orkar inte mer.

Men Gaylords, SimpleStuff, det ar rà galet!!

Här får ni videon jag slängde in då också.
Konstig nog får den mig att tänka på en viss bartender... Höhö!



Sakna som fan, sa jag!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0