Brynäs

Glömde berätta inatt om min upplevelse vid tunnelbanan igår.

Jag stod och väntade på tåget då tåget på andra sidan kom.
Av det tåget gick typ 100 brynäs-fans.
Alla klädda i matchtröjor, bärandes på flaggor och sjungandes på "Brynäs Tigers".

Så vackert! =)

Jag kunde bara inte sluta glo.
Missade helt att mitt tåg både kom och gick.
Kom därför lite sent till jobbet.

Jisses vad snyggt det var iallafall.

Såg dock sen att Djurgården hade vunnit.
Typiskt.

Har jag sagt att jag ska gifta mig med Niklas Bäckström?
Inte?
Han vet iofs inte om det än...
Haha!

Fick sånt sug efter att gå och se Sverige - Finland då på söndag.
Men matchen börjar 15:30 och båten går 18:30 så det går ju inte.
Damn!

Vart går VM i år?
Vill se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0