All Shook Up

Good morning!

Känner jag för jobb idag?
Noo!
And I mean NOOOOOO!

Egentligen orkar jag inte sitta här framför datorn.
Och det ska jag inte mycket längre till heller.
Ska fika lite med kaffe och chokladglass.
Hmm, inte med, på kanske det heter.
Ska fika på...

Hur som, så ska jag göra det.

Längtar till löning nu också.
Det ekar i min plånbok och kliar i mina fingrar¨.
Ingen bra kombination.
Jag ska INTE spendera mina pengar egentligen, men look at this:

image299

Den toppen skriker ju "Mikaela". Eller hur?!
Sen har jag även hittat en jättesnygg dödskalle-bikini
och en supersöt rockabilly-klänning.

What to do?

Nu, fika och en bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0